آموزش فینگرفود در شیراز

معرفی بهترین شیراز و دیگر شهر ها همراه با اطلاعات آنها

آموزش فینگرفود در شیراز

۸۳ بازديد

آموزش فینگرفود

فینگرفودها غذاهای کوچکی هستند که معمولا در مهمانی‌ها برای پذیرایی سرو می‌شوند و علت این نام‌گذاری، خورده شدن آن با دست است. این غذاها بسیار جالب و خوشمزه هستند و در شکل های بسیار متفاوت دیده می شوند و همین موضوع بسیار افراد را جذب می کند. فینگرفود معمولا باید به اندازه‌ای باشد که به یکباره خورده شود. درواقع فینگرفود هر غذایی است که بتوان آن را به شکل لقمه‌ای در اندازه کوچک درست کرد، بنابراین با کمی خلاقیت می‌توان از بسیاری از غذاها فینگر فود درست کرد.

فینگرفود معانی متعددی نظیر: غذای انگشتی، غذای لقمه ای، لقمه های کوچک و... دارد.حتما شما نیز در جشن ها، سمینارها، عروسی یا تولد طعم فینگرفود ها را چشیده اید و طرفدار پروپاقرص آن شده اید.عده ای فکر می کنند فینگرفود غذایی جدید است ولی اینطور نیست.فینگرفود قبلا نیز به صورت نان و پنیر و سبزی، نان و پنیر و گوجه، انواع کوکوها و .... وجود داشت که امروزه به صورت فینگرفود سرو می شود. در واقع فینگرفود همان غذاهایی است که همیشه خورده ایم فقط در شکلی متفاوت و کوچکتر سرو میشود و برای چیدن میزی زیبا بسیار تاثیرگذار است.

قابل‌توجه این است که فینگرفود اولین بار در کافه‌های آمریکا به چشم خورد و به‌مرورزمان با استقبال عظیمی از مردم روبرو شد از فینگرفود برای مهمانی‌های سلف‌سرویس و جشن‌های بزرگشان استفاده می‌کنند.

معمولاً در کشورهای اروپایی از فینگرفود به‌عنوان وعده غذایی استفاده می‌شود. از فینگرفود برای مهمانی‌های سلف‌سرویس و جشن‌های بزرگشان استفاده می‌کنند و همین‌طور در کشورهای آسیایی هم به علت راحتی تهیه آن بسیار رواج پیداکرده.

آموزش فینگرفود در شیراز

فینگر فودها غذاهای بسیار خوشمزه و کوچکی هستند که در مراسم و مهمانی های مختلف از آنها استفاده می شود. فینگر فود ها به دلیل خوشمزه بودنشان بسیار مورد علاقه همگان می باشد. همچنین فینگر فودها بدلیل آنکه کوچک هستند کالری کتری دارند و بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

برای آموزش فینگر فود در شیراز می توانید به آموزشگاه های آشپزی مراجعه کنید که فینگر فودهای مختلفی را  به شما یاد خواهند داد. از جمله موارد زیر:

  • بروسکتا
  • سالاد اولویه
  • کاناپه ماهی
  • نان و پنیر
  • حمص
  • دلمه برگ مو
  • میوه ای
این آموزشگاه ها همچنین کترینگ را نیز به خوبی به شما یاد خواهند داد تا بتوانید با مراکزی مانند هتل ها، مراکز ریلی، مراکز هوایی و ... کار کنید و درآمد خودتان را افزایش دهید.

منابع:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.