لیپوماتیک در شیراز

معرفی بهترین شیراز و دیگر شهر ها همراه با اطلاعات آنها

لیپوماتیک در شیراز

۱۰۸ بازديد

لیپوماتیک

لیپوماتیک یک میله ی فلزی دارد که با چرخش و ارتعاشاتی که دارد باعث خرد شدن چربی ها می شود، نام این میله ی بسیار نازک کانولا است. به چربی های بدن وارد و با ایجاد لرزش های سریع در آن باعث تخریب سلولهای چربی شده و باعث از بین رفتن چاقی های موضعی می گردد.

دستگاه لیپوماتیک که با یک موتور بادی کار می کند، البته با  ایجاد یک هوای فشرده در بدن که هم زمان ارتعاش و لرزش و نوسان ایجاد می کند چربی ها را در هم می شکند و از آنها یک مایع تولید می کند که کاملا قابل تخلیه هستند.

چربی های تخلیه شده بعد از جراحی سالم و زنده هستند و می توان از آنها برای تزریق در باسن یا سینه و یا سایر اندامها استفاده کرد.

در لیپوماتیک سوزش پوست وجود ندارد، پیش از این روشهای دیگر با مقداری سوختگی در محل جراحی همراه بود.

لیپوماتیک بدون برش و بخیه انجام می شود و بسیاری از  اندامهای بدن را تحت پوشش قرار می دهد. از لیپوماتیک می توان در لاغری صورت نیز استفاده کرد. جالب است بدانید که لیپوماتیک با قدرتی که دارد باعث لیفت همزمان پوست می شود و مانعی برای افتادگی پوست بعد از لاغری می شود.

لیپوماتیک در شیراز

عمل لیپوماتیک در واقع یک عمل زیبایی بوده و برای رهایی از چربی های اضافی بدن می باشد. در بعضی مواقع لیپوماتیک به صورت سرپایی نیز انجام می شود و نیازی به بیهوشی فرد مراجعه کننده نیست.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که پیکرتراشی بدن برای افرادی مناسب است که کاملا در سلامت بوده و بیماری خاصی ندارند.

افرادی که برای لیپوماتیک در شیراز مراجعه می کنند بایستی منطقی بوده و انتظار معجزه در کوتاه مدت را نداشته باشند.

همچنین بوسیله پیکرتراشی، پوست و چربی های اضافی از بدن خارج شده و بیمار تناسب اندام خود را به خوبی بدست می آورد. افرادی که نمی توانند به خوبی ورزش کنند و رژیم لاغری بگیرند بهترین کاندید برای لیپوماتیک و پیکرتراشی می باشند.

منابع:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.