هایفوتراپی شیراز

معرفی بهترین شیراز و دیگر شهر ها همراه با اطلاعات آنها

هایفوتراپی شیراز

۷۶ بازديد

هایفوتراپی

هایفوتراپی با تولید حرارت یا تحریک به صورت متمرکز در داخل بدن بدون صدمه به بخش‌های خارج از هدف مورد استفاده پزشکی قرار می‌گیرد. از موارد استفاده آن می‌توان به شکاندن سنگ کلیه، درمان سرطان و جوانسازی و لیفتینگ پوست اشاره کرد. از این موارد می‌توان به سرطان پروستات، درمان فیبروم رحم، درمان برخی اختلالات عصبی و حرکتی اشاره کرد. (منبع: ویکی پدیا)

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن می‌شوند.

کلاژن‌ها وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند؛ لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم.

استفاده از هایفوتراپی برای درمان تومورهای سرطانی سال‌ها است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این روش برای انجام درمان‌های زیبایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ مطرح شد.

هایفوتراپی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال ۲۰۰۹ با کاربرد لیفت ابرو تایید شد. در سال ۲۰۱۴، FDA استفاده از این روش را برای بهبود وضعیت خطوط و چین و چروک ناحیه‌ی خط گردن و بالای سینه نیز تایید کرد.

به دلیل نوین بودن این روش درمانی، برخی از استفاده‌های آن هنوز مورد تایید FDA قرار نگرفته است ولی شواهدی مبنی بر مضر بودن یا آسیب زننده بودن استفاده‌های مختلف هایفوتراپی وجود ندارد و این روش بسیار ایمن‌تر از جراحی‌های زیبایی است.

اثربخشی و نتایج هایفوتراپی نیز عبارتنداز:

  • لیفت کردن ابروها (بدون جراحی)
  • از بین بردن غبغب (بدون جراحی)
  • لیفت کردن صورت و گردن (بدون جراحی)
  • سفت و محکم کردن پوست صورت و گردن (بدون جراحی)
  • رفع افتادگی پلک بالا
  • رفع چین و چروک های اطراف چشم ها
  • از بین بردن خطوط خنده و گریه
  • از بین بردن افتادگی های زیر چانه
  • از بین بردن چین و چروک های صورت و بالای گردن

هایفوتراپی شیراز

بعد از اینکه سن انسان از حدود 40 سال می گذرد، معمولا شاهد چین و چروک در پوست بدن خواهیم بود، روش های زیادی برای جوانسازی پوست ابداع شده است که یکی از آنها هایفوتراپی می باشد.

در این روش که از جدیدترین تکنولوژی های حال حاضر دنیا استفاده می شود؛ بدون جراحی، پوست بدن افراد را می توان جوان تر کرد. هایفوتراپی تکنولوژی بسیار جدیدی است که بوسیله آن جوانسازی قابل انجام می باشد. بدون شک اگر مطالعاتی در این مورد داشته باشید متوجه خواهید شد که یکی از بهترین روش های جوانسازی صورت و پوست بدن، هایفوتراپی است.

جوانسازی و هایفوتراپی مخصوص افرادی است که احساس می کنند پوست بدن آنها چروک و پیر شده و علاقه مند به داشتن پوستی شفاف و جوان هستند.

مزایا، کاربردها و موارد استفاده هایفوتراپی:

  • جوانسازی
  • شفافیت پوست
  • سفت کردن پوست
  • کلاژن سازی
  • از بین بردن چین و چروک های پوست
  • از بین بردن لک های پوست
  • از بین بردن افتادگی پلک بالا
  • رفع پیری پوست
  • هایفوتراپی برای صورت، لاغری صورت، ابرو، گودی و دور چشم، پیشانی، شک و پهلو، بینی، غبغب و بازو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شهر شیراز با دارا بودن کلینیک های زیبایی بسیار خوب در این زمینه کمک بزرگی به مردم علاقه مند به زیبایی کرده و پزشکان زیبایی قابلی را در خود جای داده است. علاوه بر مردم این شهر، افراد بسیاری از شهرها و حتی کشورهای همسایه برای انجام عمل های زیبایی به شیراز سفر می کنند که یکی از این عمل های زیبایی، هایفوتراپی یا جوانسازی می باشد.

وبسایت کارشد مراکز هایفوتراپی در شیراز را جمع آوری کرده است که به شما قدرت انتخاب بهتری در این زمینه خواهد داد.

ماندگاری هایفوتراپی بستگی به عواملی مانند: ژنتیک، روش انجام، رژیم غذایی، موفقیت انجام عمل هایفو، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مراقبت های اصلی بعد از انجام عمل جوانسازی دارد. اما این روش نسبت به سایر روش های جوانسازی از ماندگاری بالایی برخوردار است.

اکثر انسان ها بعد از وارد شدن به دوران میانسالی، پوست بدن آنها کم کم شروع به ایجاد چین و چروک خواهد کرد، این امری طبیعی است و نمی توان منکر آن شد.

اما امروزه به دلیل پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی به راحتی می توان این چین و چروک ها را از بین برد و دوباره شاهد جوان بودن پوست خود بود، که اصطلاحا به آن هایفوتراپی می گویند.

برای اولین بار در دهه ۱۹۴۰ از امواج صوت برای درمان اختلالات سیستم عصبی و مغزی به صورت تحقیقاتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. استفاده از این روش برای انجام درمان‌های زیبایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ مطرح شد. هایفوتراپی با تولید حرارت یا تحریک به صورت متمرکز در داخل بدن بدون صدمه به بخش‌های خارج از هدف مورد استفاده پزشکی قرار می‌گیرد. (منبع: ویکی پدیا)

شهر شیراز دارای مراکز زیبایی بسیار خوب و مجهزی می باشد که در بین آنها، مراکز جوانسازی و هایفوتراپی نیز به خوبی پیدا می شود. وبسایت کارشد سعی بر این دارد تا شما عزیزان را در پیدا کردن بهترین مرکز هایفوتراپی شیراز یاری نماید تا برای عمل زیبایی جوانسازی اقدام نمایید.

منابع:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.