آموزشگاه گردشگری در شیراز

معرفی بهترین شیراز و دیگر شهر ها همراه با اطلاعات آنها

آموزشگاه گردشگری در شیراز

۱۱۱ بازديد

آموزشگاه گردشگری

به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر یا توریست (tourist) گفته می‌شود. گردشگری می تواند داخلی (گردشگر در داخل کشور خود مسافرت می کند) یا خارجی باشد. (منبع: ویکی پدیا)

صنعت توریسم و گردشگری اگر از مهم ترین صنعت های مورد توجه مدیران کلان کشوری نباشد بی شک یکی از پراهمیت ترین آن هاست. اما چرا؟

چرا که با بررسی اجمالی در مورد بعضی کشورهای اروپایی و حتی آفریقای می توان فهمید که چه حجمی از درآمد در این حوزه نصیب بعضی کشورها خواهد شد. علاوه بر آن تردد فرهنگ ها و ملیت های مختلف باعث ایجاد صمیمیت و در نهایت صلح خواهد بود.

برای ورود به رشته گردشگری و گرفتن  دیپلم گردشگری نیاز به مدارک خاصی نیست شما فقط به موارد زیر احتیاج خواهید داشت:

  • قبولی پایه سوم راهنمایی یا پایه نهم تحصیلی
  • شخصیتی گرم، پر شور و کنجکاو
  • انعطاف پذیری و خوش سرو و زبان

شما با دارا بودن سه مورد فوق تمام شرایط ورود به رشته گردشگری را فراهم کرده اید و می توانید به یک آموزشگاه گردشگری مراجعه نمایید.

اخذ دیپلم گردشگری بدلیل جذابیت دروس، سادگی و درصد قبولی بالا در مقایسه با سایر دیپلم ها مخصوصا برای شاغلین بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. و در مدت کوتاهی به صورت حضوری و غیر حضوری میتوان موفق به گرفتن دیپلم گردشگری کاردانش آموزش و پرورش شد.

با اخذ دیپلم کاردانش گردشگری می توانید به فعالیتهای مرتبط با صنعت توریستم، تورلیدری، ایرانگردی و جهانگردی پرداخته و همچنین امکان ادامه تحصیل بدون کنکور در دانشگاههای معتبر ایران و جهان محیا خواهد شد.

آموزشگاه گردشگری در شیراز

گردشگری یا توریسم (به انگلیسی: tourism) به‌طور کلی به عنوان مسافرت در نظر گرفته می‌شود. هر چند که در سال‌های اخیر شامل هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه آن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. همچنین منظور از توریسم می تواند کسب و کار مربوط به جذب گردشگران، پذیرایی از آنان و سرگرم کردن آنها نیز باشد. (منبع: ویکی پدیا)

امروزه علاقه به رشته های گردشگری، هتلداری و سایر مشاغلی که در این زمینه هستند، بسیار بیشتر شده است. به همین دلیل در این راستا آموزشگاه هایی تاسیس شدند تا در این زمینه و یا زمینه های دیگر همانند هتلداری، راهنمای تور و ... به متقاضیان آموزش دهند.

شهر شیراز هم با توجه به آنکه توریستی است، دارای آموزشگاه های زیادی در این زمینه می باشد. به همین دلیل وبسایت کارشد تصمیم دارد تا شما را با آموزشگاه گردشگری در شیراز آشنا کند.

منابع:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.