آموزشگاه نقاشی در ساری

معرفی بهترین شیراز و دیگر شهر ها همراه با اطلاعات آنها

آموزشگاه نقاشی در ساری

۷۰ بازديد

آموزشگاه نقاشی

نقاشی یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی است و قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری می‌باشد. برخی از پژوهشگران معتقدند اولین نقاشی‌های یافت‌شده در غارها حاکی از آن است که انسان‌های اولیه با کشیدن نقش حیوانات و شکارشان به نوعی خود را آمادهٔ نبرد با آن‌ها می‌کرده‌اند. قدیمی‌ترین نقاشی‌ها در جهان که متعلق به حدود ۳۲۰۰۰ هزار سال پیش می‌باشد، در گروته شاوه فرانسه قرار دارد. این نقاشی‌ها که با استفاده از افرای قرمز و رنگ‌دانه سیاه، حکاکی و رنگ شده‌اند، تصاویری از اسب‌ها، کرگدن‌ها، شیرها، بوفالوها و ماموت‌ها را نشان می‌دهند. این‌ها نمونه‌هایی از نقاشی در غار هستند که در اغلب نقاط جهان وجود دارند. (منبع: ویکی پدیا)

نقاشی هنری بسیار پرطرفدار و خاص در بین تمامی مردم جهان است. گسترش و محبوبیت این هنر به اندازه ای است که مبالغ بسیار بالایی سالانه در تجارت هنر نقاشی  مبادله می شود. هنر نقاشی  از جمله هنر هایی است که در طول سالیان  مورد توجه افراد مختلف جامعه قرار گرفته و از آن به جهت بیان مفاهیم متفاوت و مهمی در زندگی استفاده شده است.

اما هنر نقاشی چیست و چرا انقدر طرفدار دارد؟ نقاشی عمل بکار بردن رنگ دانه محلول در یک رقیق کننده و یک عامل چسپاننده یک چسب بر روی یک سطح نگهدارنده مانند کاغذ، بوم یا دیوار است. این کار توسط یک نقاش انجام می شود. این واژه بخصوص زمانی به کار می رود که این کار حرفه شخص مورد نظر باشد. قدمت نقاشی در بین انسانها ، شش برابر قدمت استفاده از زبان نوشتاری است. در قیاس با نقاشی، طراحی، سلسله عملیات ایجاد یک سری اثر و نشانه با استفاده از فشار آوردن یا حرکت ابزاری بر روی یک سطح است.یک روش قابل اجرا برای تزئین دیوارهای یک اتاق با استفاده از نقاشی در ساختار جزئیات کار موجود است.

آموزشگاه نقاشی در ساری

با شنیدن اسم نقاشی اولین چیزی که به ذهن ها می رسد، ترکیبی از رنگ‌هایی است که به زیبایی در یک بوم قرار می‌گیرند. در طول تاریخ، هنر نقاشی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و به همین دلیل هنرمندان در سراسر جهان آزادانه افکار، ایده‌ها و احساسات خود را با کیفیتی بسیار بالا در بحث زیبا شناختی بیان کرده‌اند.

نقاشی از جمله هنرهایی است که با روح انسان سروکار دارد و طرحی که تهیه می شود برگرفته از مکنونات قلبی، طرز فکر و احساسات آدمی است لذا از این طریق می توان با همنوعان خود صحبت کرده و ارتباط برقرار نمود. بنابراین در هر زمان و مکانی، طرفداران بسیاری دارد. به کمک هنر نقاشی می توان ایده ها و عواطف را با کمک یک زبان بصری و روی سطح دو بعدی نشان دارد.

نقاشی هنر به تصویر کشیدن مفاهیم مختلف است. در نوع دیگری میتوان گفت که نقاشی بوجود آوردن پدیده ای است که وجود خارجی ندارد و یک نقاش با ابزارهایی که در اختیار دارد به موضوعی جان می بخشد. نقاشی در ایران بسیار قدمت دارد و کهن‌ترین آن مربوط به منظره‌های موجود در غارهای استان لرستان است.

نقاشی نیاز به خلاقیت هم دارد؛ یعنی نیاز است تا یک نقاش خلاق باشد تا بتواند ایده های خاصی را به تصویر بکشد. برای یادگیری نقاشی نیاز است تا ویژگی هایی مانند: ذوق و شم هنری فراوان، خلاقیت بسیار زیاد، صبر و پشتکار زیاد، علاقه مندی و توانایی کار فردی داشته باشد.

اگر ساکن شهر ساری هستید و علاقه دارید تا هنر نقاشی را بصورت حرفه ای آموزش ببینید می توانید با کمک وبسایت کارشد، یک آموزشگاه نقاشی در ساری را که متناسب نیاز شما می باشد بیابید.

منابع:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.